תקנון ותנאי שימוש באתר, ונוהל ביטול |
מנוי/ה יקר/ה, בתאטרון חיפה מוצעים לבחירתך שני מסלולי מנויים: 1)מנוי קלאסי - במנוי הקלאסי הנך נהנה מ-7 הצגות, 6 הצגות קבועות מראש במקומות הישיבה שנבחרו והצגת בחירה אחת מכלל ההצגות המוצעות, בשיבוץ מראש עם מוקד שירות הלקוחות). - למנויים קלאסיים אשר מעוניינים לצפות בהצגות בחירה נוספות, ישנה הטבה מיוחדת של "מיני מנוי" – 4 כרטיסים נוספים להצגות בחירה. - המנוי תקף לעונה (ספטמבר – אוגוסט). 2) מנוי פתוח - במנוי הפתוח הנך נהנה מ-5 הצגות לבחירתך, בשיבוץ מראש עם מוקד שירות הלקוחות. את ההצגות ניתן לבחור מבין הצגות תיאטרון וממיטב ההצגות המתארחות ממגוון תיאטרוני ישראל. - תוקף המנוי הפתוח הינו שנה ממועד הרכישה.
- בקשות לדחייה / ביטול הצגה שכבר הוזמנה, עבור כל סוגי המנויים, ניתן להעביר למחלקת שירות לקוחות עד 48 שעות לפני תחילת ההצגה. - ניתן גם לרכוש מנוי או כרטיסים כמתנה. - ניתן לממש עד 2 כרטיסים למנוי. - התאטרון שומר לעצמו על הזכות לקחת תוספת תשלום על הפקות יקרות כגון מחזות זמר.
- כרטיס המנוי שברשותך הינו רב עונתי, נא לשמור על המנוי. הוא נטען אוטומטית עם חידוש המנוי לעונה הבאה. במידה והחלפתם סדרה/ מקום, יישלח אליכם כרטיס מנוי חדש. - ביום ההצגה יישלח אליך מסרון (SMS) עם מקומות הישיבה בהצגה. הכניסה לאולמות תהיה באמצעות מסרון זה. יש להציג המסרון בכניסה לאולם. אנא ודאו שמספר הטלפון הנייד מעודכן. - מידע על ההצגות נמצא בעלונים שיישלחו אליך במהלך העונה, ובאתר התיאטרון שכתובתו www.ht1.co.il - ניתן להזמין כרטיסים להצגות בטלפון: 04-8600500 שלוחה 1. - כמו כן, ניתן לבצע הזמנת כרטיסים - מימוש מנוי – באמצעות אתר האינטרנט בקלות ובנוחות בכתובת www.ht1.co.il. יש לבצע רישום ראשוני - יבוצע על ידי נציגי השירות. - מחלקת שירות לקוחות תשמח לעמוד לשירותך במועדים הבאים: בימים א' – ה' בין השעות 09:00 – 21:00, בימי ו' וערבי חג בין השעות 09:00 – 12:00מוצ"ש (בערבי הצגה בלבד) מצאת השבת - 21:00.
__________________
נוהל ביטולי עסקאות על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), לצרכן הזכות לבטל עסקאות מסוימות באופן חד צדדי וללא סיבה, ולקבל את כספו חזרה, תחת התנאים הבאים: ביטול כרטיסים: - ניתן לבטל את העסקה רק אם ערך המוצר הוא מעל ל-50 ש"ח (51 שקלים ומעלה). - על הצרכן להודיע למוכר על ביטול העסקה בכתב, באמצעות הדואר, בפקס או בדואר אלקטרוני. - על המוכר להשיב לצרכן תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול את הסכום שנגבה, בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם. ביטול מנוי: - ניתן לבטל 14 ימים מיום עשיית העסקה. - זכות הביטול ניתנת גם אם התחילו כבר במתן השירות. הצרכן ישלם לעוסק את החלק היחסי עבור השימוש בשירות. - העסקה תבוטל בניכוי דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מבינהם. - כדי לבטל עסקה מתמשכת יש להודיע לעוסק על ביטול העסקה. הודעת הביטול חייבת לכלול את הפרטים הבאים: שם הצרכן, מס' תעודת הזהות של הצרכן, סכום העסקה וסיבת הביטול. - אם ההודעה נמסרת בעל-פה עשוי הצרכן להציג פרט מזהה נוסף (4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום איתו נרכש המנוי. - על התאטרון להוציא הודעת ביטול בכתב. |